◙Özelleştirilebilir bir totem barı artık kullanılabilir olacak ve bu barda 4 farklı toteme yer olacak.
◙Bu 4 totem yere anında dikilecek ve hepsi için sadece bir global cool
down işleyecek. Ve 4 totem için gerekli Mana tek seferde gidecek.
◙Tüm Shockların varsayılan uzaklığı 20 yarddan 25 yarda yükseltildi.
◙Shaman'ların diğer sınıflara göre daha düşük olan health'ı düzeltmek için temel health'ları yaklaşk olarak %7 arttı.
◙Chain Heal:Zıplama mesafesi 10 yard artırıldı.Ek olarak, her yeni
hedefe geçişde azalan iyileştirme miktarı %50'den %40'a düşürüldü.
◙Ghost Wolf: 16 level'da öğrenilecek. Bu formadayken, snaring efektleri shaman'ı normal hızın altına düşürmeyebilir.
Talentler
♣Enhancement
☼Shamanistic Rage: Cooldown'u 2 dakikadan 1 dakikaya indirildi. Başarılı melee atakların bir şans ile mana üretimi %30dan %15e düşürüldü.
♣Restoration
☼Ancestral Healing☼Cure Poison ve Cure Disease: Cure Toxins olarak tek büyü altında toplandı.
☼Earth Shield: Dispel efektleri tüm kalkanı değil şarj sayısını düşürecek.
☼Healing Way: Yeniden tasarlandı. Hedefin üzerindeki
Healing Wave efektini artırmanın aksine Shaman'ın doğal olarak Healing
Wave efektini % 8/16/25 oranında artırır.
☼Mana Tide Totem: Totemin health'ı Shaman'ın canının %10'u olarak hesaplanacak.
☼Nature's Guardian: Yeniden tasarlandı. Sabit bir proc
oranıyla -ki bu oran % 100- 30 saniye cooldown'u var. Ve Shaman'ın
canını 10 saniyeliğine % 3/6/9/12/15 oranında artırıyor.
☼Nature's Swiftness : Cooldown'u 3 dakikadan 2 dakikaya düşürüldü.
☼ Tidal Waves : Bundan böyle Lesser Healing Wave cast time'ı %30
düşürmek yerine bu skillin kritik şansı %25 artacak. Ve Chain Heal'in
%30 cast time'ı düşürür.
☼Improved Water Shield: Chain Heal bu talent % 10/20/30 ihtimalle başlamasına neden olacak ve bundan böyle bu yetenek Water Shield şarjını tüketicek.